tirsdag 23. juni 2015

Solbrent i ansiktet

Vi vet jo egentlig bedre enn å oppholde oss i sola så lenge at vi blir brent, men av og til er man uheldig (og kanskje litt uforsiktig) og blir solbrent . VONDT: Det er fort gjort å bli solbrent i ansiktet. For hva gjør man egentlig når man er brent i ansiktet?

Det er første gang dette skjer meg av solarium. Jeg tåler mye sol ganske bra og jeg har solet meg masse på solarium. Ble du så glad da påskesolen titten frem, at du glemte å smøre deg?


Fortvil ikke – her er ekspertens beste tips til deg som er solbrent.

Rødhet, hevelse og smerter er tegn på solbrenthet og oppstår fordi huden har fått mer sol enn den tåler. Vi har samlet noen gode råd og tips om hva du kan . Sjekk hvorfor du blir solbrent og hvordan du kan lindre smerten. Foto: Colourbox Sjekk hvorfor du blir solbrent og hvordan du kan lindre . Jeg har blitt forferdelig solbrent i ansiktet. Er veldig rød og litt hoven men har ingen blemmer.


Men det brenner og svir og er ikke noe behagelig. Solkrem til ansiktet, som trekker godt inn i huden. Har blitt sååååå solbrent i ansiktet etter bare å ha sittet ute.

Har alltid tatt veldig lang tid før jeg har blitt brun før, . Dette er den vanligste formen for solinflammasjon, og de fleste av oss har opplevd å bli solbrente en eller flere ganger. Men hva skal du egentlig gjøre når du først har blitt solbrent? Har du blitt solbrent i ansiktet kan det være en idé å ta en titt på kjøkkenet.


God solbeskyttelse er derfor viktig, men er skaden først skjedd kan det lindre med kjølende og fuktgivende produkter. Her får du gode råd og tips ved solbrent . Huden i ansiktet og på leppene er spesielt utsatt i solen. Høy faktor er derfor viktig for å unngå rynker og hudkreft senere i livet. Jeg har blitt veldig solbrent denne sommeren, spesielt i dag.


Hvor farlig er det å bli solbrent noen ganger i løpet av . Hudproblemer som påvirker huden kan forårsake mange ulemper, og brannskader i ansiktet er ikke noe unntak. Huden i ansiktet er meget tynn og skades lett. Man kan beskytte barnet med en skyggelue.


Jeg ble solbrent i ansiktet går, og har siden smurt meg med after-sun. I dag er huden, spesielt på kinna, på en måte svulmet opp, huden er på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg