torsdag 18. juni 2015

Klamydia halsen

Klamydia er blant kjønnssykdommene som kan smitte til halsen ved oralsex. Hvor raskt kan man få symptomer dersom man har fått klamydia i halsregionen? Klamydia er den vanligste seksuelt overførbare sykdommen, og de fleste som.

Hvordan får man testet seg for klamydia i halsen? Når jeg blir testet for klamydia av min lege skraper han ut en celleprøve fra livmoren, og han . Klamydia i munnen og halsen er en sjelden tilstand hvor bakterien chlamydia trachomatis infiserer halsen. Spørsmålene som jeg selvsagt glemte å stille legen er:- Jeg har hatt veldig sår hals de siste ukene.

Kan det være at jeg har klamydia i halsen og ikke skjeden? Ettersom klamydia smitter gjennom væske, vil det også kunne smitte. Klamydia er en seksuelt overførbar sykdom som rammer mer enn millioner mennesker i året i USA. Normalt påvirker både mannlige og kvinnelige . Har du oralsex, kan du godt blive smittet med klamydia i halsen.


Det giver ondt i halsen, men du kan ikke smitte andre – heller ikke selv om du giver oralsex eller . Man kan også få klamydiainfeksjon i halsen etter å ha blitt smittet ved munnsex, eller i endetarmen etter analsex.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg