fredag 15. juli 2016

Baby spyr

Da grunnet som du tallib sier, luft eller kansje at baby rett og slett har spist for mye. Derimot når jeg sier at babyen min spyr, så mener jeg ikke . Jeg ammer og ammer og ammer og han gulper og gulper og gulper.

Han halvsov ved puppen og gulper plutselig, så jeg retter ham opp. Baby som gulper vann - Graviditet, spedbarn og. Hoster til han spyr - Graviditet, spedbarn og babytiden.


Baby som kaster opp - Graviditet, spedbarn og.

Sykdommen heter ikke omgangssyke uten grunn. Den er fryktelig smittsom, og den fins i mange norske hjem i disse dager. Lillebror har begynt å kaste opp maten når han spiser!


Han ligger ved puppen, jeg hører han brekker seg en gang og jeg kjenner at . Kontakt lege hvis du mistenker at sykdommen . Det er ikke uvanlig at barn kaster opp - årsaken kan være alt fra vanlig gulping til infeksjoner og alvorlige tilstander. Hvor ofte må en baby på 2-3-måneder kaste opop før dere reagerer på det? Lillebror her virker ofte å være så kvalm.


Når en baby kaster opp, vil store mengder melk komme opp fra magen igjen.

Dette kan komme av overmating eller en infeksjon. Babyen til søstra mi har nå fått smaksprosjoner av grøt i en måneds tid. Problemet er at hun kaster opp etter å ha spist!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg