mandag 11. juli 2016

Gravid treg mage

Det er helt normalt å ha treg mage i graviditeten. Her får du noen gode råd fra jordmor om hvordan du kan forebygge treg mage og forstoppelse, samt lindre . Forstoppelse og treg mage er en vanlig plage hos gravide.

Treg mage og forstoppelse kan oppstå allerede tidlig under graviditeten. Hei, Har dere noen effektive tips mot treg mage. Veldig treg mage - Gravid i moden alder - Forum - Klikk.


Treg mage og forstoppelse ​er noe mange gravide opplever. Treg mage - Graviditet, spedbarn og babytiden. Hard mage tidlig i svangerskapet - Graviditet.


Jeg er gravid i uke og har slitt med hard mage og hemoroider siden jeg ble gravid. Er uker på vei og sliter med treg mage i perioder. Det er normalt for gravide å få treg mage og derfor også mer luft i tarmen fordi massen passerer saktere og gass da dannes. Mange gravide opplever at de får forstoppelse i større eller mindre grad. Disse hormonene har til oppgave å sikre at du forblir gravid.


Det å være gravid innebærer ikke bare det å ha en stor mage. Jeg er gravid i uke og har i flere år vært plaget med treg mage.

Jeg tåler ikke melk, da får jeg forstoppelse og nå er det blitt enda verre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg