fredag 22. juli 2016

Sopp i underlivet smittsomt

Kan man ha sex når man har soppinfeksjon i underlivet uten at partneren blir smittet. Soppinfeksjoner er lite smittsomme, men man ser av og til at candida kan . Kan det bli verre av å ha sex, smitter det, og bør man bruke kondom eller.

Bør partneren min behandles hvis jeg har sopp i underlivet. Jeg har nettopp brukt Canesten mot sopp i underlivet, og det virket bra. Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet.


Soppinfeksjon i skjeden kan være plagsomt med mye kløe, ømhet, svie, brennende følelse, utflo.

Det er sjelden at sopp fra skjeden smitter til partneren. Sopp er av de vanligste årsakene til kløe i underlivet. Sopp regnes ikke som en seksuelt overførbar infeksjon og smitter derfor ikke ved samleie. Det er jo ikke rart at vi vanlige dødelige ikke vet om det er smittsomt da.


Hvis jeg får underliv sopp, så får mannen min det etter en dag eller to. Sopp i underlivet,barn smittet av voksen? Sopp i underlivet av sex - Kropp og helseinnlegg4. BufretLignendeNoen kvinner opplever smerter under samleie.


I tillegg kan man få en tykk, litt klumpete utflod som ikke lukter.

Sopp i underlivet er som oftest ikke smittsomt fra . Underlivssopp er vanligvis enkel å behandle, men noen kvinner sliter med tilbakevendende soppinfeksjon. Smitter seksuelt overførbare infeksjoner fra kvinne til kvinne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg