fredag 15. juli 2016

Tasta senter åpningstider

Jeg hadde en del plager med kviser da jeg var yngre, og jeg har på grunn av dette fått en del arr rundt haken. Jeg har en god del stygge arr etter dette på begge sidene av kinnet, og dette gjør ikke livet enkelt. Jeg blir deprimert av å tenke på at det tar .

Laserpeeling kan dempe og fjerne arr etter kviser. Siv Anita Jørgensen fra Karmøy har prøvd behandlingen og er svært fornøyd. Oslo hud- og laserklinikk tilbyr behandling av arr fra tidligere utbrudd av akne med fraksjonert laser, medisinsk kremprogram, IPL og Restylane. Vi er eksperter på behandling av arr etter kviser.


Kontakt oss for en gratis konsultasjon nå! Jeg er ei jente som har hatt mye kviser og tette kjertler på brystet og mellom puppene. Nå har jeg fått masse kvisearr og det er så stygt! I dag tenkte jeg å ta del av svarene fra hudpleier Mona som er sjef hos Harmoni Hudpleie, og denne gangen går det på kvisearr, andre arr og . De fleste av oss har slitt med kviser i ungdomstiden.


Dette skyldes hormonelle endringer og påvirker utseendet. Dessverre er det de som får varige merker og arr . Det har vel egentlig hjulpet litt, men jeg sitter igjen med et fjeset fult av røde arr. Huden er nesten helt glatt, er ikke noen kviser som stikker ut .

Men nå er tingen at hele ansiktshuden min er full av små arr etter kvisene. Ser mer ut som små røde prikker, som ikke gjør huden særlig fin. Tasta Senter har over butikker og flere hyggelige spisesteder. Våre åpningstider er hverdager 10-og lørdag 10-18. Stille , rent og pent senter med flotte cafeer og fine butikker.


Al Forno Tasta Senter har ca sitteplasser fordelt på seter inne og stk. I hele åpningstiden er det alltid en spennende dagens try and smile, . På SATS Tasta tilbyr vi et bredt utvalg innen kondisjons, styrke – og. Finn tilbud fra Elkjøp på Tasta Senter, Tastatunet 1-i Stavanger.


Finn informasjon, adresser og åpningstider for butikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg