fredag 28. august 2015

Gravid soppinfeksjon

Skjedekatarr, soppinfeksjoner eller andre infeksjoner som chlamydia kan gjøre det vanskeligere å bli gravid . Soppinfeksjon kan inntreffe i svangerskap, og er den vanligste årsak til de plagene, som du beskriver. Jeg er gravid i uke 2 siden uke har jeg hatt jevnlige soppinfeksjoner.

Rundt en tredjedel av alle gravide vil oppleve å få soppinfeksjon i. Det er heller ikke farlig for barnet om du har soppinfeksjon når du er gravid. Soppinfeksjon i skjeden ville jeg normalt behandlet med canesten tabletter som føres inn i skjeden. Nå som jeg er gravi vet jeg ikke om det er fornuftig?

De fleste kvinner vil oppleve å få en soppinfeksjon i underlivet. I svangerskapet er kvinnen utsatt for å få soppinfeksjon i underlivet. Ja, i noen tilfeller kan det være det første symptomet på at du er gravid. Et vanlig symptom på sopp i underlivet er utflod. Det er ikke farlig å bruke legemidlene dersom du er gravid eller ammer.


Hyppigheten øker etter graviditetens varighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg