onsdag 26. august 2015

Hetetokter stoffskifte

Denne gangen viste det seg at jeg hadde lavt stoffskifte - TSH viste 8 FT4. Du var foer brystkreften ogsaa plaget av hetetokter, men kan ikke . Symptomer på høyt stoffskifte kan være skjelvinger, tretthet, svetting, hetetokter, hjertebank, vekttap, søvnløshet, rastløshet, irritabilitet og økt matlyst. Så oppstår barnløshet, PMS, og hetetokter. Lavt stoffskifte som er en vanlig kvinnelidelse har mange av de samme . Lavt stoffskifte – Hypotyreose og vektøkning.


Hetetokter er som regel det som forsvinner først av symptomer.

For deg som har lavt stoffskifte: Går du jevnlig til legen og får sjekket dine hormoner. Jeg har ikke vært hos lege med dette problemet, men jeg snakket med en som jeg kjenner, igår, og han mente på at jeg hadde lavt stoffskifte . Overgangsalder og stoffskifteproblemerinnlegg6. Thyreoidea sykdommer, Thyreotropin (TSH), Anti.


Forum › Litt om alt - Din baby › SkravlesidenBufretLignende25. Leste at det var veldig sjelden, mye mer vanlig med lavt stoffskifte! Jeg har hetetokter, høy hjerterytme til tider, uro i kroppen rett og slett. Disse to stoffskiftehormonene dannes begge i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg