onsdag 19. august 2015

Ppiller graviditet

Jeg har fått med meg at den blødningen en har når en går på p piller kun er en kunstig blødning fordi man ikke tilfører hormoner i en uke. For noen er det å bli gravid etter bruk av p-piller like enkelt som å stoppe med prevensjon. Fjellheim forteller at når det når det gjelder disse sykdommene er mye mer risikofylt å være gravid enn å bruke p-piller.


Graviditet etter p-pillebruk - Bli gravid - Forum - Klikk. Er det farlig å gå på p-piller når man er gravid? Fruktbarheten etter endt p-pillebruk - Bli gravid - Forum - Klikk.


Jeg bruker p-piller men er redd for å være gravid likevel.

BufretMen jeg var redd jeg var gravid en gang, og bekymrer meg litt ennå. Men når vi har sex, så føler jeg at jeg kan . Jeg tok en p-pille timer for sent en dag, og timer for sent en annen dag (dagen etter ubeskyttet sex) Er det større sjanse for at jeg blir gravid da? Men spørsmålet mitt er egentlig, om p-piller kan skade et foster. For hvis jeg er gravi noe som er ganske sansynelig.


P-piller må tas som beskrevet i pakningsvedlegget for å ha god effekt. Bare én glemt p-pille kan gjøre at effekten reduseres, og du kan bli gravid. Kan man bli gravid hvis man har sex under mensen?


Og hva om man glemmer en p-piller eller kaster opp, er man fortsatt beskyttet?

Kjenner så utrolig mange som ble ufrivillig gravid med p-piller. Og leser også ofte om kvinner som ble gravid tross . P piller og graviditet - Graviditet, spedbarn og. Kan man bli gravid av for svake p piller? Denne annonsen er basert på de nåværende søkeordene dine.


Gå til siden Hvorfor vises denne annonsen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg