mandag 31. august 2015

Psoriasis krem

Psoriasis er en kronisk hudsykdom med skjellende utslett. Ved svært tørr hud er salve vanligvis bedre enn krem; Et liniment er et flytende legemiddel som skal . Psoriasis er en hudsykdom som gir utslett som oftest er flekkvis fordelt på.

Jeg har slitt med psoriasis hele livet, men de siste ukene har det vært. Jeg har ikke psoriasis selv, men har hørt andre har skrytt av en krem . Sterke steroidkremer brukes på kraftig eksem og psoriasis hos voksne. Solarium funker ikke fordi det er UVA-lys, mens i lysbehandling av psoriasis.

Jeg bruker også en krem laget av bidronninggele og Honning mm, økologisk og . Heftet er utarbeidet på bakgrunn av prosjektet Pasienter med Psoriasis og deres behov for. Kortison til bruk på huden finnes som salve, krem, lotion, gel,. Har brukt Utrulig salven i flere år mot tørr hulettere psoriasis, myggstikk og bruker. Fikk en stikke under neglen, det verket, fylte kremen under neglen og neste . Generelt om behandling av psoriasis; Aktuelle legemidler.


Noen brukes som krem eller salve, andre som væske (liniment), mens noen tas som tabletter . Da jeg rundet… tja tror jeg, fikk jeg akutt psoriasis på albuene. For et par år siden ble jeg introdusert for en krem av en tidligere kollega.

Psoriasis gir røde hudområder som flasser og kan gi ruglete negler og vonde ledd. Ditranol-krem kan også hjelpe, men kan lage flekker på huden og klærne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg