mandag 19. februar 2018

Blodsmak i munnen ved hoste

Hosten var enda kraftigere i begynnelsen og begynte å bli litt sjeldnere,. Metallsmak i munnen har ingen sikker betydning, jfr ditt spørsmål. Når det kommer til blodsmak i munnen, så kommer det antagelig fra sterk hoste som fører til at noen av de små blodårene i lungen sprekker på .

Blodsmaken i munnen skyldes sannsynligvis at du har hostet så kraftig at det har gått hull på mindre blodårer. Jeg må puste inn og ut og inn igjenn for å klare å fylle lungene med luft, jeg er ofte sliten, og har blodsmak i munnen av og til når jeg hoster! Har hatt det i uker nå, er forferdelig ekkelt og jeg brekker . Dersom du får blodsmak i munnen når du hoster, så betyr det at du har hostet brist på noen blodkar.

Man kan føle at man mangler luft, og kanskje blir man blålig om munnen som tegn på oksygenmangel; Det gjør vondt å trekke pusten dypt og å hoste. Hoster og harker endel for tiden + er konstant tett i nesa og nyser heeele tiden. Når jeg trener kardio slik at jeg blir meeega sliten og får blodsmak i munnen.

Mine symptomer var hvertfall smerter i brystet, feber, hoste, slapp. Plutselig hosteutbrud blodsmak og pustevansker? Hei jeg har i det siste hatt litt blodsmak i munnen men ikke så ofte.


Halsen min har gult slim som jeg av og til får hostet opp. Men nå i det siste kjenner jeg en metallsmak i munnen min, litt nede i halsen. Det er ganske frustrerende, spesielt når blodsmak tilsettes til følelsen av smerte i munnen, til en viss grad minner om jern. Under voldsomme anstrengelser kan man av og til kjenne en metallisk smak av blod i munnen – uten at det er noe blod å se.


En sterk hoste kan beskrives som en alvorlig hoste som nekter å gå. Hvis ingen slim og tørrhoste, da det er definert som en ikke-produktiv hoste. Jeg har også en sånn rar metallsmak i munnen. Ingen av oss hadde vondt i halsen, men vi hostet til vi brakk oss.


Visste du at det er ulike former for hoste og at disse ofte blir behandlet på forskjellige måter? Vi lærer deg forskjellen på tørrhoste og slimhoste og gir deg noen . Følte raskt at jeg slet med pusten, måtte hoste, og fikk blodsmak i munnen. I det jeg spyttet, og så spyttklysa fly gjennom lufta, tenkte jeg at den . Blodig hoste og stikkende smerter når du puster er signaler som bør tas alvorlig. Selv om verken smerter eller blødninger som stammer fra lungene trenger å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg