mandag 5. februar 2018

Feber og vondt i kroppen

Ved influensa er det ofte smerter over hele kroppen: hodepine, muskel- og. Tegn på at man har influensa er hurtig innsettende høy feber, frysninger, hodepine, . Feber er en del av kroppens forsvar mot infeksjoner.

Det føles rett og slett ut som om jeg har en infeksjon eller betennelse i hele kroppen. Jeg fryser og svetter om hverandre, skikkelig feberfølelse, . Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Visste du at feber er en viktig del av kroppens forsvarsmekanismer mot bakterier og virus?

Feber er altså ikke en sykdom i seg selv, men et tegn på sykdom. Men snufser du, og er i tillegg trøtt og har feber og vondt i kroppen? Da kan det være en forkjølelse eller influensa som er på vei og du er . Vondt i kroppen og kroppssmerter kan gå utover funksjon og livskvalitet.


Vondt i kroppen kan skyldes mindre alvorlige årsaker som betennelse, influensa, feber, . Kom hjem fra jobb la meg på sofan og jeg frøs tok dyna over meg og sovnet. Våknet at jeg frøs og vondt i kroppen,tok febern men det var ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg