fredag 16. februar 2018

Hvordan få bort arr

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, kanskje bare for å fortelle det til noen, få det. Hvordan skal jeg forklare arrene – både selvskadingen og kvisene (overalt)? Arr oppstår for å reparere sår- men vi vil vite hvordan vi kan reparere arret også.

Man skal vurderes av hudlege snarest mulig for å få medisinsk. Arr er noe de fleste av oss får i løpet av livet – og kanskje spesielt i ansiktet og på ryggen hvor kviser har en lei tendens til å dukke opp. Et arr består av bindevev, dette gjør at huden i et arr er svakere og mindre elastisk enn normal hud. Et arr vil i starten være rødt, litt hardt og det hever seg ofte .

Er det noen som vet hvordan man kan skjule arr? Jeg har prøvd kremer som skal få det bort, skrubbet dem med sitron osv, og også sminket . Fjerne arr - Velvære, hudpleie og kosmetikkinnlegg16. Hvordan fjerne arr etter kviser og hudormer. Krem som fjerner arr - Velvære, hudpleie og.


BufretLignendeFor å få penest mulige arr er etterbehandlingen etter en operasjon svært viktig. Anbefalingen av og bruken av teip over den ferske sømmen i huden er viktig for å . Et arr dannes når man får et sår eller kutt som går i huden.

Arrene går dessverre ikke bort av seg selv. Med tiden modner alle arr og blir mindre synlige, men det finnes mange individuelle faktorer som påvirker hvordan arret ser ut og hvordan . Hvis det er arr etter kviser, kan det være vanskelig å få dem bort, men de vil bleikne og bli . Dersom arrene dine består av fortykket hud og ikke er for gamle (mer enn ett år) kan det være nyttig å legge på silikonplaster. Og må jeg gå innom en vanlig lege for å få en henvisning først?


Jeg kan ikke huske hvordan dette oppstod.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg