tirsdag 20. februar 2018

Sår nedentil

Jeg er ofte plaget av at huden på perineum (mellomkjøttet på godt norsk) sprekker og er sår. Nå har jeg nettopp hatt en soppinfeksjon, det fører . Genital herpes er en infeksjon i underlivet som gir små, væskefylte blemmer og sår på kjønnsorganet. Tilstanden kan gi en sviende og kløende . Her har vi samlet alt innhold om svie i underlivet for deg. Jeg har fått diagnosen herpes nedentil, men har egentlig ikke fått.


Hei Jeg er en jente som har fått sår i underlivet.

Jeg var hos legen for uker siden og han sa det bare var et lite sår på de indre kjønnsleppene og at det kom til å . Sår nedentil: Småsår som oppstår i eller rundt kjønnsorganene bør sjekkes opp hos gynekologen. Smerter under samleie: Hvis du opplever . Sopp er generelt ufarlig, men den kan være plagsom og føre til ting som utflo kløe i underlivet, svie i underlivet og sår i underlivet. Bedre etter en natt og stort sett helt fint etter noen dager, men må være forsiktig . Side av - Sitter her å gråter av ubehag i underlivet. Det er ikke sår, men sårt, og så varmt og hovet. Jenta vår på år blir så fort rød og sår nedentil.


AnonymforuHva gjør dere som har jenter for å unngå dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg