onsdag 25. januar 2017

Bihulebetennelse tannverk

Typiske symptomer ved akutt bihulebetennelse er tett nese, smerter eller trykk over øynene eller i kinnet, og tannpine. I noen tilfeller kan man også ha feber og . Hvis du får sinnsykt tannverk er det nok bihulebetennelse, men uansett hvis du er veldig dårlig, så bør du ta en tur.

Ja nå har jeg gått her i ca uker,det startet etter influensaen og forkjølelsen,fikk bihulebetennelse og siden jeg skal på ferie gikk jeg til legen og . Det betyr bihulebetennelse som har sin årsak fra tannrotsbetennelse. Har en slags verk i bihulen på ene siden, og har ingen følelse av å være forkjølet eller syk, og lurer på om dette egentlig kan være en tann? Jeg har egentlig ikke hatt tannverk eller problemer med tennene før,.

Trenger du kjerringrå tips og hjelp om bihulebetennelse eller trykk i øret,. Jeg har hatt intens tannverk i hele natt og ikke v. Bihulebetennelse, tannverk eller noe annet? Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende25. Har i snart uker hatt smerter og ubehag i høyre kjeve. Er dette tannverk eller bihulene eller hva er det for noe?


BufretLignendeBihulebetennelse er en ubehagelig tilstan men den krever ikke alltid behandling av lege. Som regel kommer bihulebetennelsen i kjølvannet av en forkjølelse .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg