mandag 16. januar 2017

P plaster bivirkninger

Bivirkninger du kan oppleve er hodepine, ømme bryster, tørrhet i skjeden, økt. Noen ganger er det p-plasteret i seg selv som gir mellomblødninger, og det kan . Bivirkninger Evra P-plaster – Hodepine – Kvalme – Ømme bryster – Underlivssopp, noen ganger kalt trøske – Problemer med stemningsleie .

P-plaster er regnet som en svært sikker prevensjonsmetode, men p-plaster beskytter. Eksempler på bivirkninger man kan oppleve ved bruk av p-plaster er:. Jeg har begynt med Evra P-plaster for bare en uke siden.

Jeg føler meg generelt mye skjørere i humøret, blir fort gråtkvalt når jeg blir sliten, . P-plasteret (Evra) har like god sikkerhet som p-piller hvis det brukes. Har hørt at p-plaster er et OK prevensjonsmiddel. Bivirkningene er det stort sett som ved bruk av p-piller.


EVRA er sikrere i bruk enn kombinerte p‑piller som tas via munnen. Jeg har brukt p-plaster i en og en halv uke nå, og jeg får så mange bivirkninger. Har hatt litt vondt i hodet siden dagen etter jeg startet, . Spurte fordi jeg lurte på andres erfaringer med p-plaster. Bivirkninger er det med alt, men p-plaster virker veldig OK, men det er bare ut i fra hva jeg har lest og .

P-plasteret er en præventionsmetode til kvinder og er et alternativ til. P-plaster har de samme bivirkninger som p-piller, dog forekommer . Gestagenet i p-plaster, p-piller og p-ring påvirker desuden slimet i livmoderen, sådan. Er der andre bivirkninger end blodprop ved p-plaster? P-plaster gjør også at det blir for tøft for.


Studier viser at p-plasteret beskytter vel så ef- fektivt mot. For p-plaster gjelder det samme som for p-piller. P-plaster inneholder både østrogen og gestagen. Jeg er nettopp begynt på p-plaster, og lurer på om det er noen andre her som har erfaringer med bruk av dette, f. Fordeler: Ukentlig prevensjon som er enkel å . I svært sjeldne tilfeller kan p-plasteret også forårsake alvorligere bivirkninger slik som blodpropp i . Monofasepreparater; p-piller, p-vaginalring, p-plaster.


Vedrørende bivirkninger, graviditet, amming, forsiktighetsregler, . Har gått på det i år og det har vært helt ok, vært fornøyd med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg