onsdag 11. januar 2017

Såre brystvorte ikke gravid

Smertefulle brystvorter kan forekomme i mange kvinner på ulike øyeblikkene i livet, uansett hvilken alder de er. Selv om smertefulle brystvorter er et ganske vanlig problem, og vanligvis ikke. Dette er grunnen til brystvortene blir såre og vonde.


Jeg fikk mensen for dager siden, så tenkte derfor ikke jeg var gravid. De viktigste tegnene på brystkreft er kul, et sår som ikke vil gro eller. Du kan til og med sørge for at brystvortene ser stive ut til enhver tid. Hvis du ikke er gravid vil det selvfølgelig ikke oppleves naturlig at det .

Jeg har aldri opplevd såre brystvorter hvis ikke jeg har vært gravi kun brysta. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått vondt i brystvortene . Mange som har såre brystvorter like etter EL? Dette, at brystvortene er blitt så ømme, kan være normalt. Du kan bli gravid selv om partneren ikke har vært inne i skjeden.


Andre merker syklusavhengige ømme brystvorter, spesielt før. Brystsmertene dine kan jeg ikke se at har noen sammenheng med de vonde brystvortene. Jeg er en kvinne på år, og gravid med vårt tredje barn.


Noen får utsondring av uklar eller blodtilblandet væske fra brystvorten.

Jeg har nå siste uken hatt vonde bryst, spesielt brystvortene. Dette var det første tegnet mitt, og det som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg