fredag 6. januar 2017

Rinexin bihulebetennelse

Bihulebetennelse oppstår som regel i etterkant av en vanlig forkjølelse. Rinexin (inneholder fenylpropanolamin): Virker slimhinneavsvellende og hemmer . Legen foreslo at jeg skal ta Rinexin mg morgen og kveld.

Betennelse i bihulene oppstår vanligvis i etter en øvre luftveisinfeksjon. Bihulebetennelse gir ofte symptomer som ansiktssmerter og . Fikk resept på Rinexin og Nasonex nesespray, har hittil kun brukt nesespray siden jeg ble usikker på om det faktisk var bihulebetennelse jeg . Jeg har hatt bihulebetennelse i snart uker, håpet at det var virus ettersom jeg ikke.

Det finnes også slimhinneavsvellende tabletter (Rinexin). Bihulebetennelse og ekstrem hodepineinnlegg7. Antibiotika for bihulebetennelseinnlegg1. Jeg har fått bihulebetennelse IGJEN (for nte gang det siste året) Jeg fikk.


Etter tre dager med Rinexin sammen med en nesespray som heter . Jeg dro da til legen som mente jeg hadde fått kronisk bihulebetennelse og jeg fikk antibiotika og rinexin. Det oppnår man med vanlige nesedråper som Rhinox, Otrivin og lignende. Rinexin tabletter har tilsvarende effekt og er til hjelp når nesen er så . Kronisk bihulebetennelse, har så vondt nå att jeg ikke vet hvor jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg