tirsdag 17. januar 2017

Prikker på kroppen som klør

Hei, jeg er en jente som har fått nupper over hele kroppen. Det klør spesielt om kvelden og natten, noe som forstyrrer søvnen min. Jeg er plaget med røde prikker på kroppen som klør. Typisk for denne tilstanden er at man plutselig får en plagsom kløe, som. De fleste utvikler kløende, røde prikker, av og til små blemmer, og etter hvert . Tørr hud er i seg selv en hyppig årsak til kløe; Når du klør deg, vil huden bli ytterligere.


Skabb gir kløe fordi kroppen reagerer med en allergisk reaksjon på midden.

Det kan imidlertid ta flere uker før kløen oppstår. Under er listet de vanligste årsakene til utslett og kløe i huden. Lichen planus: Kløende hudlidelse der man får kløende røde og lilla prikker i huden.


FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke all kløe blir. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som oppstår .

Hei, jeg får små prikker på kroppen som klør, de sprer seg veldig. Etter tre-sju dager vil vanligvis overkroppen bli svakt rødfarget og småprikket. Det flasser smått men regner med det er fordi jeg klør på det støtt og stadig. Jeg har fått oransje prikker på huden min, det er i ansiktet ved . Likevell har disse prikkene økt på, og det ser stygt ut.


Utslett på barnekroppen kan være vanskelig å tolke. Det er viktig å finne ut om utslettet klør eller ei, og om barnet har feber eller ikke,. VANNKOPPER: Utslettet merkes først som røde prikker, utvikler seg til større blemmer, . I vårt land er tørr hud som sprekker, flasser og klør en av de vanligste hudlidelsene.


Uttalte kløe oppstår i størst grad på blant annet lårene, mellom fingrene, midjen. Har vært plaget med kløe på kroppen i over en uke nå. Jeg har også sånne prikker så det kan være en allergisk reaksjon på en krem eller . Jeg tåler ikke sterke såper og div, har jeg brukt det på kroppen så får jeg røde prikker og gud som dem klør. Vannkopper vises som røde flekker i ansiktet og på kroppen. Disse utvikler seg til væskefylte blærer eller vesikler med klart innhold.


Etter 1-dager kommer et karakteristisk utslett prikker som klør og etter hvert får skorper på seg. Utslett: Prikker over hele eller deler av kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg