mandag 27. februar 2017

Halsbetennelse gravid

Er sååååå sliten og sliter fælt nå, var hos legen i går, han ville gi meg en antiobiotikakur, men så sa han; Nei, . I mine øyne som helsepersonell og gravid er legevakten et fint sted å . Jeg lurer på om det kan være begynnende halsbetennelse.

Er det noen som har fått dette mens de har vært gravid og innebærer det noe risiko . Positiv streptokokk test og gravidinnlegg26. Feber og halsbetennelse - farlig for fosteret? BufretLignendeHalsbetennelse er en betennelse i mandlene i svelget. Vi snakker som regel om dråpesmitte som overføres via luft. Det er kjent at diabetikere og gravide kan være mer utsatt for halsbetennelser.


Nå som jeg er gravid blir jeg litt ektstra bekymret for alle bakterier i kroppen. Har hatt halsbetennelse og feber siden torsdag. Jeg lå med influensa forrige gang jeg gikk gravi og det gikk bare fint. BufretLignendeStreptokokker er den vanligste årsaken til bakteriell halsbetennelse.


Ofte forutgås bakterieinfeksjonen av en virusinfeksjon, en forkjølelse, med lett ubehag i . Halsbetennelse kan være smertefullt, men plagene går som regel over av seg selv i løpet av tre til fire dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg