fredag 24. februar 2017

Røde kløende prikker

Hei Jeg har de siste ukene vært plaget av kløe. Først og fremst på beina men også litt på overkroppen. Myggstikklignedne, kløende og røde merker på bena får meg til å tenke på loppebitt.

Hode og nakke går som regel fri for smitte og kløe. De fleste utvikler kløende, røde prikker, av og til små blemmer, og etter hvert skorper som følge av kløingen. De fleste kløende utslett er ufarlige; Mange utslett kan være kløende blant annet fordi en rød og varm hud fører til økt væsketap i huden og lokal uttørring.


Jeg er plaget med røde prikker på kroppen som klør.

Jeg og kjæresten har fått røde prikker og kløe - posted in Helse: Hei! Jeg har fått meg kjæreste for ca en månede siden, men vi har kjent . Jeg klør sånn over hele kroppen, får røde prikker overalt og ofte. En intens kløe på legger, rygg, mage, armer, hender, ansikt.


Sa det til legen og han sa det va rhuden . Kløende, røde prikker - Jordmor svarteinnlegg3. BufretLignendeLichen planus: Kløende hudlidelse der man får kløende røde og lilla prikker i huden. Rammer ofte håndleddene, men kan også ramme slimhinnene og neglene.


FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke all kløe.

Mild konstant kløe, røde flekker med sølvhvit, skjellende overflate. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som oppstår på . På begge lårene har jeg masse små røde prikker (til nå ikke sett dem andre steder, dog jeg klør en del i hodebunn og nakke også nå).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg