fredag 10. februar 2017

Klør på kroppen

FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke all. Noen ganger skyldes kløe i huden sykdom andre steder i kroppen.

Det kan dreie seg om sukkersyke, høyt stoffskifte, lavt stoffskifte, . Du kan nok slå bort fra deg at det er dyr som kryper på kroppen. Lus kan gi kløe i hodebunnen, men det er lett å se når man er hos en lege . Hei, de siste to dagene har jeg hatt ei helvettas kløe over hele kroppen.

Kløe i huden kan ha flere forskjellige årsaker. Blant annet tørr hu allergier og sykdommer i kroppen. Skabb gir kløe fordi kroppen reagerer med en allergisk reaksjon på midden.


Det kan imidlertid ta flere uker før kløen oppstår. Sykdom i leveren kan forårsake plagsom og langvarig kløe. En samling med artikler som beskriver kroppens anatomi og organenes funksjoner . For et par uker siden begynte jeg å klø over hele kroppen, og jeg skjønner ikke hvorfor.


Den personlige hygienen er den samme som før, og jeg . Jeg klør over hele kroppen - Anonymforum1.

En mann er er plaget av en intens kløe over hele kroppen. Kløe i huden (pruritus) er et symptom, det vil si et tegn på en reaksjon i huden. Kløe over hele kroppen kan skyldes alt fra graviditet til lupus. Få en oversigt over årsagerne til kløe over hele kroppen - og læs om hvordan den behandles. UDRAMATISK: En av de vanligste årsakene til kløe er tørr hud.


Jeg får liksom litt kløanfall når jeg skal sove. Kler av meg, legger meg i senga, ligger litt - og da kjenner jeg plutselig at jeg klør både her og . For ca tre uker siden, begynte jeg å få intens kløe over hele kroppen. Kona mi bruker aerius mot allergi, så jeg prøvde å . Problemet er at jeg har en sånn fryktelig kløe i kroppen. Kløe er en ubehagelig fornemmelse i huden.


Dessverre blir det nesten alltid verre jo mer man klør. Hun klør seg så masse, spesielt på natten, på magen, i nakken og litt på bena. Tørr hud er den vanligste årsaken til kløe, sier overlege Dag Holsen ved.


Du kan kjenne at det kryper og klør i hele kroppen, eller i nakken, . Jeg har den siste måneden væt plaget med at det klør så innmari på. Det fremtredende symptom er kløe, som ofte er intens og mest uttalt etter sengetid. Man klør over hele kroppen, unntatt i hodet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg