mandag 20. februar 2017

Røde prikker som klør

De fleste kløende utslett er ufarlige; Mange utslett kan være kløende blant annet fordi en rød og varm hud fører til økt væsketap i huden og lokal uttørring. Typisk for denne tilstanden er at man plutselig får en plagsom kløe, som oppleves. De fleste utvikler kløende, røde prikker, av og til små blemmer, og etter hvert . Jeg er plaget med røde prikker på kroppen som klør. Hei Jeg har de siste ukene vært plaget av kløe. Først og fremst på beina men også litt på overkroppen.


Gravid og røde prikker som klør på magen.

Jeg og kjæresten har fått røde prikker og kløe - Helse - Diskusjon. Jeg og kjæresten har fått røde prikker og kløe - posted in Helse: Hei! Jeg har fått meg kjæreste for ca en månede siden, men vi har kjent . FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke all kløe. Mild konstant kløe, røde flekker med sølvhvit, skjellende overflate.


RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som oppstår på . Under er listet de vanligste årsakene til utslett og kløe i huden. Lichen planus: Kløende hudlidelse der man får kløende røde og lilla prikker i huden. Jeg har sånne røde prikker rundt anklene som klør så voldsomt, og jeg klør der helt til jeg begynner og blø!

Det starter med å se ut som små stikk =S jeg kan ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg