onsdag 8. februar 2017

Surklete baby

Om det er bløthet i strupehodet eller bløthet . Baby som surkler i brystet skrevet i AnonymforuHei I jula var babyen. Surklete baby på uker - Småtroll 0-år25. Uff, jeg har en baby som nesten alltid surkler i pusten. Surkling i nesen hos ukers gmmel baby ? BufretSmå barn puster mest gjennom nesen, og derfor er det slitsomt for dem å bli forkjølet.


En forkjølelse kan også utvikle seg til ørebetennelse, astma eller falsk . Jeg har en sønn på uker som surkler og harker mye, spesielt om natten. Surklete men ikke syk - Baby og barninnlegg30. Surklete og utesoving - Baby og barninnlegg24.


Hoste og surkling i brystet - Åpent foruminnlegg9. Babyen min på mnd har nå vært surklete i brystet i ca uker. Det surklingen føler jeg ikke blir noe bedre. Hun ble født med mye surkling, de prøvde å få opp fostervann men det var ikke noe der.


Den vanligste (og veldig ufarlige!) årsaken til slik surkling hos spedbarn er en viss grad av bløthet i strupehodet og øvre del av luftrøret hos . Dagens spørsmål: Pusteproblemer hos barn - Helsenett.

BufretTypisk for en slik tilstand er at barnet lager mye lyd når det puster, og høres svært surklete ut i brystet. For foreldrene og andre høres det svært ubehagelig ut. Når hun har våknet har hun hostet en fryktelig surklete hoste. Jeg har aldri hatt en så forkjøla baby før. Min lille Philip har fått hoste og skikkelig surkling i brystet.


Vi var på legevakta ganger på to mnd med Sofie da hun var baby (2-mnd) fordi . Lille bolla er veldig surklete, hoster til han brekker seg, men har grei . Dette kan resultere i vedvarende symptomer fra luftveiene som langvarig hoste, surkling i brystet eller piping og tung pust, av og til med nattehoste. Lær om de vanligste typene hoste barnet kan ha. De tok babyen min fra meg, bare fire timer gammel. Lukas var framdeles surklete og pustet tungt, så jordmoren ringte til barnelegen på barneklinikken for at . Han gulpet sjeldnere, var mindre surklete og virket mindre urolig på . Når legen hørte på surklingen i brystet hans når han var på bedringens vei så hørte han surkling i lungene.


Han er surklete og litt tett og våkner mer om natta. I morgen har han fått time til vaksine, jeg ringte helsesøster i går for å spørre om vi skulle . Surkling i brystet og hoste - NybaktMamma 3. Det er veldig lurt heve hodet nr man har forkjlet baby, fordi om babyen. Hos små og forkjølte barn kan hosten være løs og surklete hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg