mandag 20. februar 2017

Nupper i pannen

Jeg har i mange år hatt hudfargede nupper (som ikke er kviser)i pannen. Jeg vet at mange andre også har det, og har noen funnet noe . Hei, jeg er en år gammel jente som er plaget med mange nupper i pannen.

De likner på små kviser, men er ikke røde. I dag, da jeg så meg i speilet så jeg plutselig at jeg hadde en del nupper eller kviser i pannen. Små nupper med talg eller større kviser - KUN på det ene kinnet! Jeg er år, og har masse slike nupper i pannen, nesten ikke noe andre .

I panna og på haka har jeg masse små nupper, de ligner på små kviser bare at de er hudfarget. Panne: Øverste del av pannen er assosiert med blæren. Har du urenheter midt i pannen, kan det tyde på at du har problemer med fordøyelsen.


Er du blant de mange som plages med små kuler, eller nupper i huden? Dermatolog Kjetil Guldbakke hos Lommelegen. Tidvis får jeg også noen nupper i pannen, spesielt ved stress og når jeg drikker dårlig med vann, så jeg har rullet her også.


Så begynte jeg med (ja, hold deg fast) Clearasil, bare i panna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg