onsdag 10. mai 2017

Atkins sjokolade

Samtidig er det nok slik at mange spiser energibarer og sjokolade, uten. Atkins er ekspert på lavkarbo og vårt grunnleggende fokus er å tilby . MEN, det er lettere å være disiplinert når andre ting ikke er aktuelt.

Det var en del karbohydrater der, så jeg er litt sånn i villrede, . BufretLignendeNoen ganger er det bare sjokolade som er godt nok. Med denne smaksopplevelsen av en bar får du melkesjokolade på en knasende bunn.

Noen som har noen erfaringer med å spise sjokolade barer fra Nutrilett og Atkins? Jeg skrev om atkins sjokoladen jeg fant igår, den er jo bare kjempegod! Jeg vil jo stole på atkins da, at det bare er gram karbo pr . Sjokoladebar med lite sukker som smaker som vanlig sjokolade. Til tross for sin søte gode smak av kokos og lys sjokolade, inneholder Atkins Endulge . Jeg har begynt å spise Atkins-sjokolade (lavkarbo, gram) når jeg får store må-ha sug etter noe søtt og synes den er vanvittig go like god . Da kjøpte jeg av og til en sjokolade av Atkins som het endulge som var kanon god.


Her om dagen fikk jeg hjem en fantastisk boks med herlig sjokolade fra Atkins. Dessverre så har jeg måttet innse at jeg ikke kan spise disse .

Den er heeelt fantastisk og smaker som Mars-sjokoladen. Ellers prøver jeg ikke å spise alt for mye Atkins. Atkins advantage chocolate hazelnut crunch Næringsinnhold per bar:.


Nutrilett bar mørk sjokolade Næringsinnhold per bar: 207. Lunsj med Atkins teamet og de andre jentene på The Thief er ihvertfall å anse som pleasure for min del. Toppet med sukkerfri Atkins sjokolade er den rett og slett perfekt.


Jeg brukte en av favorittene mine fra Atkins, Crispy Milk Chocolate bar! ATKINS Advantage Caramel Chocolate Peanut Nougat Bar. Sammenlign tilbud på Matvarer fra flere nettbutikker, les produktvurderinger, produktinformasjon og kjøpsguider før du bestiller Atkins Sjokolade.


Atkins Endulge Chocolate Coconut Bar (se tips tilbud). Atkins endulge Chocolate-Coconut bar er en sjokolade med smak av kokos, spesielt . Atkins barene kan anbefales som et godt og mettende alternativ til mellommålti som snacks fremfor vanlig og langt mer usunn sjokolade, eller rett og slett som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg