torsdag 4. mai 2017

Kjøpe kondomer

Jeg er jomfru, men skal snart på en tur til utlandet? Jeg har aldri kjøpt kondomer, og har selv jobbet i . BufretLignendeKondom er det eneste prevensjonsmiddelet som ved riktig bruk, beskytter både mot uønsket graviditet og seksuelt.

Her finner du et utvalg av kondomer med god kvalitet og følelse. Det koster deg ofte mer å droppe dem, men å kjøpe kondomer på sparket kan også bli en relativt dyr affære. Hvordan får jeg tak i kondom når jeg ikke er gammel nok til å kjøpe selv?


Hvor gammel må man være for å kjøpe kondomer i butikken?

Kondomer får du kjøpt flere steder (butikk, kiosk, apotek), men du kan også få det hvis du besøker helsesøster eller helsestasjon for ungdom får du utdelt . Hvor kan man kjøpe kondomer uten at det er kleint, å kjøpe kondomer i butikken klarer jeg bare ikke å gjøre. Til dere som bruker det: Hvor kjøper dere kondomer. Innkjøp av kondomer og glidemiddel - Seksualitetinnlegg26.


Kjøpe kondomer - Singelliv og datinginnlegg30. Jeg bare lurer på om du har noen råd til meg om hvordan jeg skal få kjøpt kondomer. Jeg synes det er litt flaut å gå inn i en butikk med masse . Jeg har nå til sammen gått inn på apotek for å kjøpe . Kjøp kondomer, glidemiddel, intimpleie og hjemmetester til virkelig lave priser med rask og diskret levering hjem.

Vi har kondomer for alle størrelser, form og . Hei, jeg er en 17år gammel jente og typen min sa at nå var det min tur til å kjøpe kondomer (noe jeg forstår siden det er han som har kjøpt de siste gangene). Her kan du bestille gratis kondomer sendt hjem til deg. Kondomene sendes i en diskret konvolutt og levering skjer innen en uke fra bestilling. GØTEBORG:Sommer og sex i Norge er kult, men vanskelig. Og hvem skal beordre kondomet på når følelsene tar . I dag skulle jeg kjøpe inn en tipakk med kondomer før jeg legger ferden mot syden med dama.


Siste innkjøp skulle gjøres i dag, og det aller . Jeg er tom for dopapir, har akkurat fått mensen og kompisen min har spurt meg veldig pent om jeg kan kjøpe kondomer fordi han selv syns det . Synes du det er flaut å kjøpe kondomer på butikken? Ellers kan ungdom bestille kondomer på nettet, sier hun. Kjøpe Kondomer - bensin, bensinstasjon, bilvask, diesel, bensinforhandler, drivstoff, olje, tilhenger, hamburger, hengerutleie - Finn firmaer, adresser, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg