mandag 15. mai 2017

Vondt i hodet

Smerter i topplokket kan være symptom på noe mye verre. VANLIG PLAGE: Med mer enn 2ulike hodepinediagnoser, skader det ikke å vite litt grunnleggende om hodepine. Jeg kan legge meg med hodepine og vokne med det.

For dager siden hadde jeg så vondt at jeg følte meg kvalm, humørsvingninger og følte . De fleste tilfeller av hodepine er lette og forbigående og kan behandles med et smertestillende middel. Med ujevne mellomrom har eg smerter i hovudet. Klarer du å identifisere hva slags type hodepine det er, er det enkere å finne løsningen på den - altså hva du skal gjøre for at den skal gå over. De fleste av oss har prøvd å ha hodepine. Men hva skjer egentlig i hodet når det dunker der inne, spør en leser.


De som hevder de kan kurere kronisk hodepine, er bare ute etter pengene dine, sier hodepinespesialist. Denne typen vondt i hodet er vanligere enn det folk flest tror. Spenningshodepine og cervikogen hodepine overlapper normalt sett en god del, og danner det vi . De aller fleste av oss har hatt hodepine fra tid til annen og vet hvor mye det kan påvirke hverdagen. Noen av oss har hyppige hodepiner som kan være utløst av mange forskjellige årsaker, mens andre har nesten aldri vondt i hodet.


Ensidig hodepine, som regel mest uttalt i bakhodet. Utstråling mot øye eller tinning, eventuelt også mot skulder og overekstremitet på . Hodepine som er forbundet med fyllesjuke er bare barnemat i forhold til dette. Hei, jeg har meget uvanlig problem som ingen vet svaret på så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg.


Jeg har veldig ofte vondt i hodet og jeg vet ikke hvorfor. Innimellom (sånn som nå for en bitteliten stund siden) får jeg en intens smerte i hodet som på en måte smeller inn i hodet som et lyn, og varer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg