onsdag 17. mai 2017

Urinveisinfeksjon etter fødsel

I løpet av de ni månedene som fører frem til fødselen, har kroppen gjennomgått store endringer. Etter fødselen skal kroppen tilbake til tilnærmet før-gravid . Dette kalles renselse, og den kan vare i opptil seks uker etter fødselen.

Skravlesiden: Jeg fødte en jente på mandag, :-), alt gikk helt fint. Symptomer på urinveisinfeksjon; Behandling av urinveisinfeksjon; Graviditet, ammende og. Blærekatarr kan gå over etter tre dager uten behandling.


Jeg har hatt urinveisinfeksjon en gang i mitt liv, og det var rett etter en fødsel - og da lukta det stramt av urinen og sved når jeg var på do osv.

Smertefull sex etter svangerskap - Gynekologi og. Urinlekkasje - Samliv og seksualitetinnlegg22. Jeg fødte ei nydelig jente for dager siden. BufretLignendeMen jeg klarte ikke å tisse rett etter fødsel og jordmor måtte sette kateter på meg.


De to første dagene etter fødsel syns jeg at jeg virket helt fin der nede, men. Akkurat slik føles det for meg når jeg har urinveisinfeksjon. URINVEISINFEKSJON: Det kan bli en av konsekvensene av å holde seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg