mandag 15. mai 2017

Vondt i lungene

Jeg kjenner smerter i lungene (På ryggen) mest på høyre side når jeg puster inn og ut, dette har nå vart i nesten en uke. På sidene nedenfor kan du lese råd om tilstander og sykdommer i lungene og luftveiene. Du vil finne informasjon om vanlige symptomer og .

Dette gjør såpass vondt at jeg må legge end arbeidet mens det pågår. Noen tanker om hvorfor jeg har vondt i lungene? Lungene er plassert bak brystbenet, på hver side av hjertet. Smerter i, på eller bak lungene kan ha ulike årsaker. I noen tilfeller kan det være vanskelig for deg å skille mellom smerter som skriver seg fra brystveggen og smerter som kommer . Jeg ble kortpustet og fikk smerter når jeg trakk pusten dypt.


Når en person puster inn virus eller bakterier som angriper lungene, vil de feste seg i lungeblærene og vokse raskt i antall. Få informasjon om undersøkelse, diagnose, hvordan kreft i lungene behandles og vanlige seneffekter. Det er dessverre vanskelig å si nøyaktig hvor mye man må røyke for at lungene tar skade.


For noen skal det lite røyking til, for andre mer. Det er vanlig å henvise til en røntgenundersøkelse av lungene for å se om du har lungebetennelse. Bakterier eller virus kan forårsake en betennelse i lungene . Rare smerter i venstre brystregion (ved hjertet) i.

Smerte i ryggen (lungene?) - Helse - Diskusjon. I går kveld begynte jeg å få en stikkende smerte i ryggen, rett under skulderen, på venstre side. Jeg har vondt i venstre lungeregion, rundt den nederste delen av. Det betyr at lungen er punktert, slik at luft strømmer fra lungen og ut i rommet mellom lunge og brystvegg, samtidig som lungen faller sammen i større eller . Betennelse i lungene kan skyldes både bakterier og virus. Hoste og feber er typisk, og det kan også.


Lungebetennelse er en infeksjonen som skaper betennelse i lungene og gjør det. Noen får vondt i brystet når de trekker pusten eller når de puster ut. I tillegg har jeg vondt under ribbeina og bak mellom skuldrene når je.


Det stikker skikkelig når jeg trekker inn punsten. Spørsmål mitt er: Etter dette har jeg problem med å trekke pusten dypt inn fordi det gjør så vondt og det svir krafting i nedre deler av lungene .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg