torsdag 11. mai 2017

Hvite tenner

Tennene våre misfarges naturlig når vi blir eldre. Men det er også visse matvarer, drikker og til og med tannpleieprodukter som kan gjøre at . Da jeg var på kafé med venninnen min i går synes hun at tennene mine var blitt så hvite.

Som en kaffeelsker har jeg bleket tennene mine flere . Den gode nyheten er at jeg har fire enkle måter å få hvitere tenner og noen tips hvordan du kan forhindre misfargede tenner i fremtiden. Hvitere tenner er det mange som ønsker seg. Hvite Tenner er størst på produkter innen tannbleking for hjemmebruk i Norge.

Få hvitere tenner trygt, kjapt og rimelig. God morgen dere, savner virkelig sommeren når jeg ser tilbake på dette bildet. TV hjelper deg har testet fem forskjellige produkter som lover å gi deg hvitere tenner. Noen av dem gir løfter om opptil åtte nyanser hvitere . Det kan være betydelig bedre å undersøke gamle, utprøve husmorsmetoder når du vil ha hvitere tenner. Misfarging på tennene er svært vanlig, og mange ønsker å få hvitere tenner.


Det finnes flere produkter man kan prøve for å få fjerne misfargingen. Tannkremene som lover hvitere tenner står på rekke og rad i butikkhyllene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg