onsdag 10. mai 2017

B12 sprøyter

B12-mangel behandles vanligvis ved å gi B12-sprøyter annenhver eller hver tredje måned. Ved symptomer fra nervesystemet kan hyppigere injeksjoner være . Mange med B12-mangel mistenkes for å være demente, fordi de har.

Oppdages mangelsykdommen, blir du satt på B12–sprøyter, men dette . Skal først visst ta en fire ukers kur, så en . Forum › Litt om alt - Din baby › SkravlesidenBufretLignende27. Jeg hadde noe lavt b1 legen mente noen kunne bli slitne av å ligge på det nivået jeg gjør.

Jeg er sliten altså, men jeg har ME i tillegg. Bsprøyter, hvor raskt merket du forskjell? Lurte på om noen her har erfaring med B-injeksjoner? Hvor ofte er det vanlig å ta Bsprøyter egentlig? Mener å ha lest om noen som får dem hver uke?


Jeg skal ha en sprøyte hver måned jeg . Noen som har erfaring med Binjeksjoner? Eg kjenner meg slik som før eg starta med B12-sprøytene. Spurte den nye fastlegen kva verdiar eg hadde på B1 men ho ville ikkje seie noe .

For to år siden følte eg meg slapp , tok blodprøver og fekk påvist bmangel. Det jeg tenkte å fortelle er at han ga meg lov til å få prøve B12-sprøyter for en periode. Han var litt skeptisk til depot-utgaven, altså den som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg