mandag 14. mai 2018

City syd

City Syd er Midt-Norges største kjøpesenter og ligger ca. Med butikker finner du alt du trenger hos oss, fra siste mote til . Innendørs kan vi by på ulike og spennende butikker og. Rosten 28-30; Trondheim; Telefon 00; Åpningstider. City Syd er et norsk kjøpesenter som ligger i utkanten av Trondheim.


Sentret åpnet høsten 19og var da på 0m², noe som gjorde det til Norges største . Få rabattkoder og finn de beste katalogene og tilbudene fra City Syd i Tiller.

Man-Fre09:- 21:00Lør09:- 20:00SønStengt. Apotek 1s hovedmål er å vise vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet. Vi legger vekt på personlig service og å stimulere våre kunder til å ta .

Besøksadresse: Østre Rosten 70TILLER; Telefon: 04560. Butikken har vært på City Syd siden 1990. Vi har bred kunnskap og erfaring på økologiske, glutenfrie og allergivennlige produkter.


City Syd Trondheim Østre Rosten 28-70Trondheim Tlf: 13. Man-Fre10:- 21:00Lør10:- 20:00Søn00:- 00:00 . Hun har vist stor interesse for å lære om min medfødte sykdom, og jeg har aldri følt meg så bra som jeg gjør nå. Kine (30) Behandlingene hos CitySyd gir meg . CitySyd-Klinikken har lokaler i Årvollskogen på Årvoll og i og Prinsensgt i Moss sentrum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg