tirsdag 8. mai 2018

Feberutslett

Medisin › Blod og immunsystem › InfeksjonsmedisinBufretLignende13. Feberutslett, lette, flyktige utslett som blir borte ved trykk på huden, f. Slike utslett kan oppstå som følge av infeksjoner i .

Dro på legevakten og legen mente et var feberutslett, jeg ville se at når jeg tok av klær ville utslettet forsvinne. Er det vanlig å få feberutslett over HELE kroppen. Forum › Mat og velvære › Mat og helseBufretLignende20.


Kommer det seg når det får være i luft og du ikke er så varm lenger? Utslett er en av de vanligste årsakene til at foreldre tar med barnet sitt til legen. Som regel er det ikke alvorlig, men det kan være et faresignal. Tredagersfeberen (også kalt fjerde eller sjette barnesykdom) forekommer helst blandt barn i alder mellom måneder og tre år.


Fredag kveld fikke jeg hodepine, som ga seg når jeg la meg ned. Dagen etter våknet jeg opp med flere små røde veskefylte . Jeg er for tiden syk med feber og litt halsplager. Men i dag etter en dusj dukket det plutselig opp et utslett på lårene mine.


Lurer på om det er det snuppa her har fått. Hun har hatt (høy, ca 40) feber i snart døgn, og i dag har hun fått et rødprikkete.

De vanligste barnesykdommene - Helsenett. Heldigvis er de aller fleste vanlige barnesykdommene i Norge nokså ufarlige, og mot de sykdommene som kan ha et alvorlig forløp velger man .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg