tirsdag 10. mars 2015

Diare p piller

Jeg vet ikke helt om det kan kalles diaré, men jeg liker å være sikker. Så bladde jeg opp i bruksanvisningen til p-pillene og der stod det: Hva du må gjøre dersom . Hvis man kaster opp før det har gått ca timer etter at man tok p-pillen er det det samme.

For at diaré skal spille noen rolle, skal diarén være skikkelig flytende. Går på p-pillen yasmin og ca timer etter at jeg tok pillen fikk jeg diare. I vedlegget står det at om man får kraftig diare 3-4 . Utrolig mange blir gravid tross p-piller. BufretLignendeDersom du har glemt en p-pille, hatt diare eller dersom p-pillens effekt er redusert på andre måter, er det anbefalt å bruke kondom som tilleggsprevensjon de . I går tok jeg den siste pillen før uken med placebo piller begynner, men timer etterpå fikk jeg vondt i magen og diare, så jeg frykter at . Når man har en fast sex partner, og går på p-piller (loette), er det nødvendig å bruke kondom i tillegg da?


Suppe-avføring en gang er ikke skikkelig diaré, ved diaré kommer det. Informasjon om hva en bør gjøre ved oppkast og diare om en tar p-piller - PfizerPro.

Gå til P-piller ved oppkast og diaré - Dersom du kaster opp eller har kraftig diaré innen tre timer etter inntaket av p-pillen eller . Begynnte med p-pillen Trinordinol for dager siden. Er p-pillen effektiv som prevensjon selv om man har diaré? Og hva om man glemmer en p-piller eller kaster opp, er man fortsatt.


Har du diaré kan opptaket av p-pillen bli redusert, og du kan risikere at . Loette er en prevensjonspille (p-pille) som brukes for å forhindre graviditet. Etter oppkast eller diaré må du ta en ny rosa tablett fra et reservebrett så snart . Folk i familien har begynt å få diare og mage smerter, så venter bare på at det er min tur. Diaré er løs og hyppig avføring, og skyldes svært ofte virus eller bakterieinfeksjon. Gikk fra Procren over til Microgynon (uten opphold) den 5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg