mandag 16. mars 2015

Ekstrem kløe i underlivet

Kløe i underlivet er ikke uvanlig og kan skape mye ubehag. Hvorfor klør det i underlivet og hva kan du gjøre for å hjelpe på kløen. BufretSvie, kløe og irritasjon i underlivet er fryktelig plagsomt. Noen ganger er årsaken en soppinfeksjon, mens andre ganger kommer kløen av forstyrrelser i skjedens . Har man aldri hatt underlivssopp som kvinne, tilhører . Her har vi samlet alt innhold om kløe i underlivet for deg.


Er ei jente på år, og som har kløe og svie i underlivet, spesielt i skjedeåpningen, men huden er litt betent og øm i hele skrittet.

Jeg har hatt det slik noen få ganger, og hos meg virker det som det er sopp. For når jeg har kjøpt canasten krem og smørt meg noen dager så . Kløe i underlivet og sopp i underlivet er en vanlig plage for mange. De typiske symptomene er ekstrem kløe som blir værre når kroppen er varm, for eksempel . Selv om du skulle oppleve svie, kløe, hudforandringer eller dårlig lukt så er det. Tilstanden kan gi en sviende og kløende følelse i underlivet.


Jeg har i lengre tid hatt ekstrem kløe i underlivet, det vil si i huden og ikke i skjeden. De siste dagene har jeg vært ekstremt plaget med svie og kløe i underlivet. En annen mulig årsak til ekstrem lukt fra underlivet er gjenglemte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg