fredag 20. mars 2015

Utslett hals

Jeg er ei jente på som har vært plaget med et rødt, sviende og tørt utslett på halsen. Det er svært irriterende siden det klør noe voldsomt. Vre hudleger tilbyr kort ventetid til hudlege forbehandling av utslett p halsen.

Med riktig behandling kan du bli kvitt utslett og eksem på kroppen og i ansiktet. Stressutslett i ansiktet eller på halsen er svært vanlig. ALLERGI: Vanligvis skyldes utslett at en har vært utsatt for et stoff en er.


Utslettet kan spre seg videre til halsen, armene, beina og ansiktet.

For noen dager siden oppdaget jeg at jeg hadde fått ett utslett på halsen. Tenkte ikke så mye over det, men nå ser jeg at . Et utslett på halsen kan være en manifestasjon av en rekke medisinske tilstander, mild eller alvorlig. Vanlige tilstander som forårsaker utslett på halsen og . Jeg får ofte rødt utslett på halsen og brystet. Det gjør ikke vondt og det oppstår i situasjoner hvor jeg blir litt nervøs og stresset.


Razor utslett på halsen er et vanlig problem som skyldes dårlig barbering teknikker, inngrodde ansikts hår, og mangel på smøring når du barberer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg