onsdag 9. september 2015

Cosylan amming

Cosylan skal ikke brukes under amming over lengre tid på grunn av fare for tilvenning av barnet. Rådfør deg med lege før regelmessig bruk under amming. Har noe cosylan her, det virker jo, men .

Amming og cosylan hostesaft - Amming og flaske8. Har ikke kunnet tatt hostesaft med morfin fordi jeg ammer. Comp eller Cosylan kan brukes i terapeutiske doser over kortere perioder, men det . Legen sa at morfinen lagret seg i melka og at jeg ikke måtte amme etter å ha tatt cosylan.

Ei heller om jeg tok på morgenen og amma på . Har drukket hostesaft med morfin i - når kan jeg amme? Helsepersonell gir feil råd om medisiner, bla ved. Cosylan og amming - Baby og barn - Doktoronline - Forumforum.


Snuppe skal ikke ha mat for ved 0400-0en gang. Prøver å ta etter amming, men er ikke alltid det går etter planen med timer til neste spising. Det eneste som har hjulpet tilslutt da, er cosylan, som inneholder morfin. Amming: Det er ukjent hvor mye etylmorfin som går over i morsmelk.


Det er ikke klarlagt om barn som ammes kan påvirkes.

Finnes det noe hostesaft som jeg kan ta når jeg ammer? Cosylan kan brukes i veldig små doser, men den smaker direkte jævlig. Har cosylan hostesaft i kjøleskapet (reseptbelagt) kan jeg ta denne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg