mandag 21. september 2015

Hvor fort virker canesten

Jeg startet en kombinasjonskur med Canesten på mandag. Forvirret ang behandling av sopp på brystene. Hvor fort virket Canesten (soppkur) på dere?

Hjelp meg (sopp) - Åpent forum - Doktoronline - Forumforum. Hvor lang tid tar det før kuren med canesten virker? Sopp i skjeden-behandling-varighet - Åpent foruminnlegg26.

BufretLignendeHvor raskt forsvinner symptomene? Etter bare behandling med vaginaltabletten kan soppinfeksjonen forsvinne og symptomene i skjeden (slimhinnen) i løpet . Og jeg smører som angitt i pakkningsvedlegg . Jeg tror jeg fikk soppinfeksjon i sjeden og kjøpte derfor canesten pillen som jeg førte inn i går når. Jeg tok pilla for uke siden, og har brukt kremen hver dag, men klør faen meg like mye enda.


Soppkremer som Canesten og Pevaryl pleier normalt sett å fungere når man. Dersom det ikke virker så bør man nesten spørre seg, er dette . Hvor fort blir man kvitt det hvis man bruker canesten? Det virker som sopputbruddene påvirkes av mestruasjonssyklusen.


Soppen vil ikke bort, uansett hvilke tiltak eller medisiner man tar og hvor flink man er . Canesten inneholder soppmidlet klotrimazol som virker mot flere typer mikroorganismer, bl. Behandlingen fortsettes inntil dager etter symptomfrihet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg