fredag 18. september 2015

Hvordan ta graviditetstest

Ved graviditet produserer kroppen et hCG-hormon. Graviditetstest påviser dette hormonet når det forekommer i urinen. Når på dagen bør man ta en graviditetstest?

De fleste graviditetsteser er ganske enkle i bruk og det følger som regel med en god bruksanvisning. Da er det kanskje greit å ta en graviditetstest. Men hvordan fungerer egentlig en slik test - og kanskje det viktigste; når du kan du ta testen? Og hvordan skal jeg dyppe pinnen i glasset. Jeg ville kjøpt en two pack med graviditetstester, så kan du ta en i . Det er ikke sikkert du er gravi men for å finne ut av det bør du ta en test, slik at du vet hva du skal.


PÅ helsestasjon for ungdom kan du ta graviditetstest gratis. Finn ut hvor pålitelige Clearblue graviditetstester er og hvordan de fungerer. Når skal jeg ta en Clearblue graviditetstest? Det er viktig å kjenne til når og hvordan du tar en hjemmetest på graviditet, . Hvordan kan man da vite om det er mensen eller ikke om man ikke har tatt. Spørsmålet mitt er da om jeg kan ta en graviditetstest selv om jeg har mensen nå?


Hvordan vet jeg helt sikkert at testen er positiv?

Det andre er å ta bilde av testen, legge inn på PC og åpne i et bildeprogram, og juster på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg