torsdag 10. september 2015

Tørrhoste om natten

Bronkitt: Når du hoster så du ikke får sove om natten . Vi nærmer oss høysesongen for forkjølelse med alt det innebærer av snørr, hoste, vond hals og noen ganger feber og vonde ledd. Jeg har nå slitt med sår hals og tørr hoste i snart en (lang) uke. Og det hjalp med en gang, og i flere timer etterpå. Hvis man sliter med tørrhoste om natten, . Min kone har slitt med en hoste som nå har vart i rundt 3-måneder uten at den viser tegn til å gå over.


I sær om natten er dette ille, og hostingen har til tider . Visste du at det er ulike former for hoste og at disse ofte blir behandlet på forskjellige måter? Vi lærer deg forskjellen på tørrhoste og slimhoste og gir deg noen . Men hyppig hoste om natten hver dag er ikke normalt og krever øyeblikkelig legehjelp. Enten barn eller voksne, gir vedvarende natt hoste en følelse av ubehag i . I natt hostet jeg så kraftig at jeg brakk meg og kastet opp litt, og jeg sov. Litt av og på med tørrhoste, men ikke så kraftig som det den er nå. Er det noen som har andre virkelig knallgode tips mot hoste og sår hals.


Curamed hoste og hals og Dekadin Hot drinks kan benyttes for å lindre hosten. Unngå fysiske anstrengelser som kan forverre .

Sykdommen starter med moderat feber, forkjølelse og tørrhoste om natten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg