mandag 12. oktober 2015

Rød hud i ansiktet

JEG ER SÅ LEI AV Å VÆRE KONSTANT RØD I ANSIKTET”. BufretLignendeRosacea er en kronisk betennelse som gir rødflammet hud i ansiktet, særlig i. Ved aktiv sykdom kan det også komme små røde hevelser, kviselignende utslett .

Jeg har siden jeg kom i puberteten hatt en veldig rød farge i ansiktet. Posay Rosaliac er en fuktighetskrem som demper rødhet i huden. Er ikke SYKT plaget med rød hud i ansiktet, det er vel heller jeg som bare vil se bra ut. Men jeg er lei av røde kinn og ugjevn farge, så er det .

RØDFARGE: Det er flere grunner til at man blir varm og rød i ansiktet. Rosacea er en kronisk betennelse som gir rødhet i huden i ansiktet. Rødskjær i huden som ikke går bort: Du har rødlig hud over ti og det går ikke bort.


Type 2: Sentrale deler av ansiktet er dekket av rødhet. Blir fort veldig rød i ansiktet hvis jeg blir varm. Etterhvert kan huden i pannen og over nese og kinn bli mer vedvarende rød og eventuelt . Rosacea oppstår oftest i sentrale deler av ansiktet, spesielt i panne, nese. En slik rød nese med overvekst av hud forbindes gjerne med mye .

Har slitt med rødhet i ansiktet i ca år nå. Da jeg så meg i speilet etterpå var huden helt rolig og ikke noe rød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg