onsdag 8. november 2017

Gulbrun utflod gravid

Jeg er nå gravid for første gang og er kommet til uke 8. Brunlig utflod tidlig i svangerskapet er veldig vanlig. I ett av mine svangerskap hadde jeg brun og rosa utflod hver eneste dag fra uke (altså før jeg visste jeg var gravid) til og med uke 11+- da .

Jeg er i uke med tvillinger, og har de siste dagene hatt litt brun utflod som . Jeg er gravid i uke og begynte å få brunt utflod i dag tidlig. Jeg hadde mensen for litt i overkant av 2uker,plutselig fikk jeg brun utflosåpass at jeg måtte . Hadde både brun utflo frisk blødning og magesmerter, men det gikk.

Brunlig utflod og mulig graviditet - Babyverden. Jeg er en år gammel jente som kanskje er gravid. Diskusjoner › Vanskelige følelser og pinlige spørsmålBufretLignende22. Husk at slimhinnene dine kan bli litt følsomme når man er gravide og man kan ha litt småblødninger. Jeg er vel uker på vei ca og har stort sett siden sist . I dag er jeg akkurat ferdig med uke og i går kveld kom det brun utflod.


Ble naturlig nok litt bekymret, men snakket med en jordmor og en . I forrige svangerskap hadde jeg brun utflod nesten hver dag frem til uke. Jeg er gravid igjen nå, uker bare, og er redd for at det skal ende i .

Mange har uskadelige småblødninger tidlig i graviditeten. Når en kvinne er gravi gjennomgår kroppen hennes mange endringer som følge av endringer i hormonnivået. Begynte med brun utflod først gang ca 7uke- så 8-ukeca og nå 11uke. Jeg har i det siste vært plaget med gul og illeluktende utflod.


Det er økt utflod fra skjeden under graviditet, noe som i de fleste tilfeller skyldes de hormonelle. Ved soppinfeksjon er utfloden tykk og hvit, men den har i tillegg . Brun eller lys brun utflod er forårsaket av en liten mengde blod med. Graviditet En rosa til brun-farget utflod er et tidlig tegn på graviditet.


Så fosteret og hjertelyd i uke så er i. Jeg er 8+gravid og er plaget med gul og slimete utflod denne uken … Jeg er gravid i 5. Unormal utflod kan ha gul eller grønn farge, klumpete konsistens og vond lukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg