fredag 17. november 2017

Konstant forkjølet

Jeg sliter med gjentagende infeksjoner i luftveiene og er konstant forskjølet. Jeg er mye forkjølet og har testet meg hos legen for allergi og lignenende uten. Foreldre med barn i barnehagen er ofte konstant forkjølet eller syke.

Særlig i løpet de to første årene i barnehagen vil ungene være syke nesten . Hyppige luftveisinfeksjoner,bihulebetennelser, hals- og ørebetennelser, bronkitt og forkjølelse plager mange uten at legen finner ut hvorfor de . Er konstant forkjøla - posted in Helse: Hei Jeg har vært små forkjøla i flere måneder nå og det begynner å irritere meg sterkt. Smittsomme nesepolypper ses spesielt hos personer med kronisk bihulebetennelse eller som nesten konstant er forkjølet.

Har to eldre søsken og skal nå begynne i barnehage. Han har nå gjort det, og har nå konstant sår hals, tett rennende nese og. At mange kan ha forkjølelser i varierende grad i flere uker er faktisk . Men etter jeg ble frisk av den blir jeg forkjølet mye oftere, og så går det aldri. Idag begynte de ansatte i barnehagen og snakke . Nå er hun mnd og jeg føler at hun har vært konstant forkjølet siden hun startet. I tillegg har det vært ørebetennelser og nå forrie uke . Konstant forkjølet skrevet i Småtroll 1-år: Noen andre som har små som er mye forkjølet?


Konstant forkjølet, svært tett i brystet og tungpustet etter barnehagestart skrevet i Småtroll 1-år: Flere som har opplevd det samme. Så lenge vi bodde i den leiligheten var poden konstant forkjølet på. Teodor var konstant forkjølet fra august av. Junior var konstant tett fra fødselen av, surklet i brystet hele tiden.


Lillemann på mnd har stort sett vært forkjølet siden han var mnd. Da er snuen fra nesen som oftest vannklar og man har tendens til å bli tett. Forkjølelse er i seg selv en ufarlig og forbigående sykdom.


Jeg får influensa ca en gang i året i gjennomsnitt. Hva tror du er grunnen til at jeg konstant er forkjølet? Jeg er en gutt på år og har vært konstant forkjølet i snart år.


Jeg tenkte det bare var en vanlig forkjølelse, men den er og blir der konstant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg