onsdag 15. november 2017

Hvordan bli kvitt sopp i underlivet

Da jeg ble seksuellt aktiv begynte jeg å slite med MYE utflod og kløe i underlivet. Klør meg til og med til blods til tider for jeg blir helt gal av . Hva er symptomene på at man har sopp i kroppen.

Ang sopp i underlivet og bruk av Canesten - Anonymforum. Noen som har slitt med sopp som IKKE forsvinner med canesten. SOPP: Underlivssopp er en svært vanlig plage som vanligvis enkelt kan behandles.


Endret utflod er likevel det vanligste symptomet, som ofte kan bli tykk,.

I noen tilfeller kan en også bli rød og sår. Jeg har også vært hos legen, har bare forklart hvordan smertene er, fordi jeg ikke torde å . Hvis du må på penisillin-kur bør du opplyse legen om ditt problem med sopp for da kan du få. Legen anbefalte kur til begge for å bli kvitt plagsomhetene, og da gikk det greit. Jeg kunne ikke skjønne hvordan ikke mitt tilfelle kunne være det.


Sopp (spesielt Candida albicans) er normalt til stede i skjeden i små. Hvis symptomene ikke avtar i løpet av noen dager, bør man bli. Ved andre plager i underlivet, eller hvis du er usikker på om.


Den vanligste plagen ved sopp i underlivet er endret utflod fra skjeden.

Soppinfeksjonen er vanligvis lett å bli kvitt, men hos . Jeg har hatt sopp i underlivet i snart et år, pleier å bruke krem. Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt soppen underlivet? For å bli kvitt dem må man til gynekolog som dyrker bakteriene og kan si om du.


Du sier ikke noe om hvordan du har brukt canesten, så det kan hende du . Soppinfeksjon i underlivet er svært vanlig og de fleste kvinner vil oppleve å få en slik infeksjon en eller flere ganger i løpet av livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg