mandag 6. november 2017

Kjerringråd mot underlivssopp

Hvordan kan underlivssopp forebygges eller behandles? Her er det en liste over kjerringråd mot og nyttige tips for å unngå underlivssopp. Feil PH er ofte det som gjør at man får sopp i underlivet.

Balance skrev 2011-07-22: Mot svie og kløe i underlivet kjøp Canesten på apoteket. Da kan du spare deg for disse kjerringrådene. UNDERLIVSSOPP: Dersom du har fått underlivssopp bør du behandle det med . Hei, jeg er ei jente på som trenger noen gode kjerringråd mot sopp i underlivet.

Jeg begynte på p-piller for snart mnd siden, sopp-problemet begynte. Eddik til utvortrs bruk er et urgammelt kjerringråd mot sopp og BV som . Kjerringråd mot sopp i munnen som funker? Forum › Termin- og barselklubber › 2008BufretLignende16. Har prøvd ut en rekke råd mot sopp-plager selv. Det eneste som har hjulpet er å unngå enhver form for sterke såper både til klesvask og . Om den reseptfrie behandlingen ikke virker, er en engangsdose Diflucan (på resept) effektiv mot sopp.


Både anerkjent bruk av urter og kjerringråd er angitt, og rådene er hentet fra mange.

Da hvitløk uansett er et godt middel mot skjedekatarr, kan man i stedet for å . Legen kan i forbindelse med en gynekologisk undersøkelse ta prøve fra utfloden og se etter sopp med mikroskop. For litt siden skjønte jeg at det var sopp jeg har slitt med så lenge, så jeg har. Leste kjerringråd på nettet om å sette rompa i vannbad tillsatt litt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg