onsdag 8. november 2017

Kjerringråd mot psoriasis

Sommer og sol er noe av det som hjelper mot psoriasis. Men inntil sommeren er her, kan det være lurt å få med seg noen av seernes gode råd mot sykdommen. Har prøvd kålblad mot et parti psoriasis, med åpne kløsår og ubehagelig og vondt stivt parti.

Etter timer forsvant psoriasisen, og sårene lukket, og blodrester . Jeg har nylig fått en form for psoriasis, og lurer på om noen av dere har noen gode råd om hva som kan hjelpe meg? Psoriasis er en kronisk hudsykdom med skjellende utslett. Hvis du bruker legemidler mot psoriasis og ikke opplever forventet bedring eller opplever .

Tilskudd av tang skal være effektivt mot psoriasis. Tar man – tangtabletter hver dag skal det merkes forskjell etter noen uker. Et råd som skal være effektivt mot psoriasis, er å smøre inn huden med olivenolje ganger pr.


Huden med psoriasis skal da holde seg mykt og tørker ikke. Da jeg rundet… tja tror jeg, fikk jeg akutt psoriasis på albuene. Det kommer og går litt sånn i ny og ne, men troooooo meg, det er syyyyykt . Denne salva er perfekt for dem som plages av eksemer. Mine eldste barn er kjent for å ligne noen . Nye biologiske legemidler kan hjelpe mot psoriasis hos pasienter der tradisjonell behandling kommer til kort, viser en undersøkelse fra Nasjonalt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg