onsdag 22. november 2017

Sår rumpe baby

Ikke erfaring med skikkelig sår babyrompe ennå, men mye erfaring med gamle sine såre rumper. Bruker alltid en blanding av støtputesalve og . Nå har jeg en baby på uker og bruker den også, er veldig fornøyd!

Vi har smørt henne ved minste tegn til irritasjon som da har gjort at det aldri har kommet lengre. Vil bare anbefale en god sår rumpe-salveinnlegg22. BufretLignendeI noen tilfeller er det væskende, hudløse områder, en sjelden gang også med åpne sår og pussblemmer.


Datteren min på uker er utrolig sår i rumpa, og vi vet snart ikke hva vi skal.

Glemte å si: Du MÅ skifte på babyen så snart hun har avføring. BufretLignendeJeg har ei uker gammel jente som har blitt så sår på rumpa. Vi har smurt med inotyol, men hun er fortsatt sår. Etter en maratondag i går med bleieskifting i ett kjør; snuppa liker nemlig å bæsje i ren, ny bleie, har hun blitt skikkelig rød og irritert i rumpa. Hvis din baby har sår rumpe kan det leges ved hjelp av at man putter p. Lillebror er fryktelig sår og jeg føler at jeg bare gjør ting verre.


Vi har brukt natusan babysalve og sinksalve og vitapan. Babyen min er blitt sår i rompa, akurat i rompehullet liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg