tirsdag 21. november 2017

Krem for kviser

Kviser skyldes betennelse i hudens talgkjertler. De fleste tenåringer får problemer med uren hud eller kviser i løpet av puberteten. Glem det gammeldagse tannkremtrikset mot kviser.

Kremer mot kviser har gjennomgående en lett uttørrende effekt på huden, men dette kan . Det finnes en rekke ulike produkter og behandlinger du kan forsøke mot kviser. Er man mye plaget med kviser bør man unngå å bruke fete kremer, for disse kan . I flere år slet Klaudia og Martin med mye kviser.

Mens de vasker, renser og påfører krem i fire uker, har vi fått hjelp av Statens . KVISER: Det finnes flere grunner til at du har kviser enn du tror. Bruker du en fet krem og har kviser, bør du derimot prøve noe nytt. Akne (kviser) opptrer oftest hos ungdom, men kan også forekomme hos voksne.


Preparater med benzoylperoksid finnes som gel, krem og ansiktsvask. Ikke klem på kvisene - dette kan gi arr og mer betennelse. Unngå fete kremer og kosmetikk som tetter igjen porene.


Svaret er altså at det både er kremen og selve byttet som kan gi reaksjonene, svarer hun på spørsmålet om det kan gi deg kviser å skifte . Det er flere kremer og oppløsninger som brukes til behandling av kviser (akne vulgaris).

Jeg sliter med både tørr hud og kviser, burde jeg da bruke fuktighetskrem? Ikke bruk en vannbasert krem, da dette tørker ut huden mer. Kan ikkje tru at krem vil hjelpe mot kviser, men kanskje ein salve vil det! Ellers er det sikkert greit å vaska trynet eit par . De fleste tenåringer får kviser, eller akne som det også kalles.


Ikke noe kviser, rød eller irritert hu og huden har heller ikke vært tør. Nå har jeg fått antibiotika krem som funker utrolig bra :) Så om du . Men selv om dette er ”naturlig”, liker vi ikke slike kviser, Derfor vil vi. A-vitaminsyre: Differin (gelé) og Aberela (krem) får 'poreproppen' til å . Jaja, så har han skjønt hva kviser er, noe mer ble ikke sagt, men på. Men jeg bruker en krem som heter Skinoren . Det er mange behandlingsmetoder mot kviser. Krem er ofte en god og effektiv løsning til å behandle kviser og uren hud.


Det er svært tydelig for min del hva som skulle til, og det var en reseptbelagt krem jeg fikk av en hudlege. Grunnen til at jeg vet at jeg kan takke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg