mandag 12. desember 2016

Klamydia medisin uten resept

Klamydia er den hyppigste seksuelt overførbare sykdommen i Norge. Uten behandling forsvinner oftest infeksjonen av seg selv i løpet av ett til to år. Du kan kjøpe klamydia medisin lovlig på nett og det med resept inkludert.

Du kan kjøpe medisin mot klamydia på nett, helt lovlig. Deres påstander om at du kan kjøpe medisin uten resept er for øvrig totalt feilaktige så . Derfor kan mange ha klamydia uten å vite om det og uvitende smitte andre. Medisiner mot klamydia forskrives på blå resept, som er merket slik at det ikke blir .

Jeg har faktisk lurt i eksen min klamydiamedisin. Dere som har hatt klamydia,hvordan oppdaget dere det og hva slags. Hvis man har ubeskyttet sex med en som er smittet av klamydia.


Hei, jeg lurer på om klamydia og gonore gir utslag på en CRP test? Jeg var i Spania for en tid tilbake å da kjøpte jeg et antibiotika som heter . Sjekk hvordan du lovlig kan kjøpe medisin mot klamydia på nett. Flytende medisin er beregnet på barn eller andre som ikke kan svelge tabletter.


Jeg trodde jeg hadde fått klamydia, og fikk dermed resept på azitromax som jeg tok før jeg fikk svaret. Du kan få kjøpt Azitromax på apotek i Spania uten resept.

Klamydia kan føre til varig sterilitet og bør derfor behandles raskt med antibiotika. Azitromycin og Doxycyclin er i denne forbindelse medisiner som ofte forskrives til. Du bør teste deg for klamydia dersom du har hatt samleie uten kondom med ny. Ved påvist smitte blir du kontaktet av medisinsk personell og får en resept på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg